Koszty prowadzenia księgowości

Warto wiedzieć, że koszty będą uzależnione od zakresu zadań, które klient nam zleci. Ponadto wpływ na cenę pakietu będzie miała liczba dokumentów do zaksięgowania. Istotne znaczenie ma również rodzaj prowadzonej księgowości. Jak wiadomo, koszt prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej będzie niższy od kosztów prowadzenia spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Nasi specjaliści mogą prowadzić pełną księgowość lub księgę przychodów i rozchodów.

Pełna Księgowość
(Sp z o.o.)
300zł
  • 20 dokumentów księgowych / pozycji WB w cenie pakietu
  • 21-40 dokumentów – 400zł
  • 41-60 dokumentów – 500zł
  • 61-80 dokumentów – 600zł
  • 81-100 dokumentów – 700zł
  • 101-150 dokumentów – 1000zł
  • 151-200 dokumentów – 1250zł
  • od 201 dokumentów – do negocjacji
NOWOŚĆ
Pełna Księgowość START
(Sp. z o.o. bez przychodów i pracowników)
150zł
  • 5 dokumentów/pozycji WB w cenie pakietu
KPiR / Ryczałt
(Jednoosobowe działalności gospodarcze)
200zł
  • 20 dokumentów księgowych / pozycji WB w cenie pakietu
  • 21-40 dokumentów – 300zł
  • 41-60 dokumentów – 400zł
  • 61-80 dokumentów – 500zł
  • 81-100 dokumentów – 600zł
  • 101-150 dokumentów – 900zł
  • 151-200 dokumentów – 1150zł
  • od 201 dokumentów – do negocjacji
Kadry i Płace
45zł
  • Za pracownika (umowa o pracę / zlecenie / o dzieło)

Prosty, elastyczny cennik sprawia, że każdego miesiąca klient zapłaci najniższą kwotę. W ofercie innych biur, w których po wybraniu pakietu zbyt wysokiego, w miesiącach, w których firma ma mniejsze przychody (a co za tym idzie mniej dokumentów do księgowania), płatność za księgowanie może być nieadekwatnie do nakładów pracy zawyżona.

Don`t copy text!
pl_PL